Навіны | Палітыка цэнтра | Гісторыя цэнтра | Кантакты | Звароты | Адміністрацыйныя працэдуры     ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ   RU | BY

 

Графік правядзення "прамых тэлефонных ліній"

 

Анкета
задаволенасць
заказчык

 

Праекты МДС

 

Рэестр прадукцыі, забароненай да ўвозу

 

Супрацьдзеянне карупцыі

 

Пераход на экалагічна бяспечную ўпакоўку

 

Інфармацыя па правядзенні уваходнага кантролю кабельна-правадніковай прадукцыі

 

Структурная схема
РУП "Баранавіцкі ЦСМС"

Электронны зварот

З 2 студзеня 2023 г.уступілі ў сілу змены і дапаўненні, унесеныя ў Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб». Падача электронных зваротаў у дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі будзе ажыццяўляцца з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ОБРАЩЕНИЯ.БЕЛ.

Аб новым парадку падачы электронных зваротаў.

Аб новым парадку звяртаем увагу, што на звароты грамадзян або юрыдычных асоб, накіраваныя РУП «Баранавіцкі ЦСМС» з дапамогай іншых рубрык сайта або на іншыя адрасы электроннай пошты РУП «Баранавіцкі ЦСМС», не распаўсюджваецца дзеянне Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (далей – Закон).

Электронныя звароты павінны адпавядаць наступным патрабаванням:

  1. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
  2. Звароты грамадзян павінны змяшчаць:
    • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
    • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
    • выклад сутнасці звароту;
    • адрас электроннай пошты заяўніка.
  3. Звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:
    • найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
    • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
    • выклад сутнасці звароту;
    • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
    • адрас электроннай пошты заяўніка.

Увага!

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы пункт 2 артыкула 25 Закона.

Згодна з пунктам 7 артыкула 12 Закона ў зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

Дапушчальнымі фарматамі прымацоўваюцца дакументаў і (або) звестак, названых вышэй, у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов) з'яўляюцца Portable Document Format/A (PDF/A), Office Open XML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (ТХТ), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

Разгляд электронных зваротаў ажыццяўляецца ў адпаведнасці з артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Электронныя звароты разглядаюцца па сутнасці не пазней пятнаццаці дзён з дня іх рэгістрацыі, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, – не пазней аднаго месяца, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

Электронныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці ў выпадках, калі яны:

Водгук звароту

У адпаведнасці з артыкулам 16 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы.

У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту спыняецца разгляд гэтага звароту па сутнасці і вяртаюцца заяўніку арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту.

Абскарджанне адказаў на звароты

  1. Адказ на зварот або рашэнне Дзяржаўнага камітэта па стандартызацыі Рэспублікі Беларусь без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.
  2. Вышэйстаячая арганізацыя пры паступленні такой скаргі правярае змяшчаюцца ў ёй звесткі і пры наяўнасці падстаў для станоўчага рашэння выкладзеных у звароце пытанняў разглядае зварот па сутнасці альбо выдае адпаведным арганізацыям, якія разглядалі зварот па сутнасці, Абавязковае для выканання прадпісанне аб належным вырашэнні гэтых пытанняў, пра што паведамляе заяўніка. Арганізацыя, якая атрымала такое прадпісанне, павінна выканаць яго ў названы ў прадпісанні тэрмін, але не пазней аднаго месяца і на працягу трох працоўных дзен паведаміць аб гэтым у вышэйстаячую арганізацыю, а таксама накіраваць адказ заяўніку.
  3. Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў судзе ў парадку, устаноўленым заканадаўствам.
  4. Адказ на скаргу ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў судзе, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынята новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйстаячай арганізацыі.
  5. Разгляд вышэйстаячай арганізацыяй скаргі па сутнасці ажыццяўляецца ў парадку і тэрміны, устаноўленыя законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» для разгляду зваротаў.

На афіцыйным сайце Дзяржстандарту ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт могуць размяшчацца адказы на найбольш часта ўзнімальныя ў электронных зваротах пытанні без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

Twitter

Наша погода:

Наша погода